5ookie's Blog

Compunere de toamna

Posted on: septembrie 26, 2013

ColegiulBratianuPitestiCand eram mica imi placea toamna..primeam blugi noi, o pereche de ghetute fancy, caiete frumoase, cu plaje insorite pe coperta, carti groase care miroseau a nou, ocazional, si un creion mecanic Rotring de 0,5 sau 0,7 cu care ma fandoseam prin clasa.
Ma trezeam foarte devreme si mi-era atat de greu sa fiu punctuala chiar daca scoala, si mai tarziu liceul, erau la 5-10 minute distanta de mers pe jos. Intr-adevar uram frigul si vantul care iti intra in suflet dis de dimineata, si care te facea sa ajungi in clasa cu buzele rosii, crapate si mainile inghetate ce cautau cu inversunare buzunarul de la geaca. Aveam un ghiozdan Reebok, Baby Blue il chema, cel mai rezistent ever pentru ca l-am tarat dupa mine la Bucuresti multi ani dupa clasa a 9a si e inca intr-o forma fantastica, cu exceptia fermoarului. In clipa asta mi-e tare dor de el si de momentul in care, burdusit de carti fiind, il indesam in banca si apoi imi vedeam de conversatia de dimineata cu fetele. Mi-e dor sa stau la geamul de pe culoar, sa ma uit dupa baietii mai mari, sa ma duc cu fetele la tigara in spatele liceului (chiar daca pe atunci nu fumam) sau langa fostul Magic, unde un nes era 1,5 lei, mi-e dor de campionatele de whist si de romanele interminabile lasate posteritarii prin trilioane de biletele. Mi-e dor sa nu existe facebook, mi-e dor sa dorm de pranz in timpul saptamanii si sa mananc acasa la pranz uitandu-ma la tv, mi-e dor de timpul pierdut aiurea si de reveriile zilnice in timpul orelor de mate, de dezbaterile de la romana si de cartile lecturate pe sub banca.. Si, mai ales, mi-e dor de zilele alea de toamna.

Lasă un comentariu